Som om ikke disse tingene var nok har klubben fått et innvendig billettkontor ved Pride Park Stadium, det har blitt nye drakter og når neste sesong starter vil utstyrsleverandøren Joma bli erstattet av Adidas. Nylig fikk også den offisielle hjemmesiden til Derby County en ansiktsløftning, men i dette tilfellet var nok ikke operasjonen helt vellykket. Det eneste som til nå har fått være i fred er draktsponsoren Derbyshire Building Society. Tror heller ikke at det har skjedd noen forandringer ute ved treningsanlegget Moor Farm, men siden tilgjengeligheten og åpenheten der ute kan sammenlignes med Guatanamo Bay skal en ikke se bort fra at ting kan ha skjedd der også.
Jeg synes endringene stort sett har vært greie, men når klubben 7. juni 2007 kommer med en ny logo har det gått for langt. Forstår ikke helt vitsen på å bruke energi på dette siden det er 100 viktigere ting som en kan jobbe med i klubben. Synes ikke logoen er noen forbedring i forhold til den gamle, men regner med at jeg kommer til å like den bedre når den har fått modnet litt. Status nå er at den ser ganske bra ut etter at jeg har satt til livs 8 kolde Tuborg, og når høsten kommer bør den helst se bra ut før jeg starter på den femte kolde Tuborg.

1997-2007
Takk for alt!!
R.I.P.

Velkommen!!
Logoer er som vin.
De blir bedre med årene.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar